Περιπτώσεις ακυρώσεως εκ μέρους του ΠΕΛΑΤΗ
«Patient Early»
Σε περίπτωση ακύρωσης, από την πλευρά του ΠΕΛΑΤΗ, τουλάχιστον είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού, επιστρέφεται στον πελάτη το σύνολο, ήτοι το 100% του οικονομικού ανταλλάγματος και επομένως ο ΠΑΡΟΧΟΣ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν εισπράττουν κανένα ποσό.
«Patient Mid»
Σε περίπτωση ακύρωσης, από την πλευρά του ΠΕΛΑΤΗ, τουλάχιστον δύο (02) ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού αλλά όχι περισσότερο από είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από αυτό, επιστρέφεται στον πελάτη το ήμισυ, ήτοι το 50% του οικονομικού ανταλλάγματος, ο δε ΠΑΡΟΧΟΣ εισπράττει το υπόλοιπο 40% του οικονομικού ανταλλάγματος, ενώ η ΕΤΑΙΡΕΙΑ εισπράττει το ποσοστό 10% που αντιστοιχεί στην προμήθεια της.
«Patient Late»
Σε περίπτωση ακύρωσης, από την πλευρά του ΠΕΛΑΤΗ, δύο (02) ώρες ή λιγότερο πριν το προγραμματισμένο ραντεβού, ο πελάτης δεν δικαιούται επιστροφής χρημάτων,ο δε ΠΑΡΟΧΟΣ εισπράττει το 90% του οικονομικού ανταλλάγματος, ενώ η ΕΤΑΙΡΕΙΑ εισπράττει το ποσοστό 10% που αντιστοιχεί στην προμήθεια της.
Περιπτώσεις ακυρώσεως εκ μέρους του ΠΑΡΟΧΟΥ (Ιατρός/Επαγγελματίας υγείας)
«Provider Early»
Σε περίπτωση ακύρωσης από την πλευρά του ΠΑΡΟΧΟΥ, τουλάχιστον είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού, επιστρέφεται στον πελάτη το σύνολο, ήτοι το 100% του οικονομικού ανταλλάγματος και επομένως ο ΠΑΡΟΧΟΣ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν εισπράττουν κανένα ποσό.
« Provider Mid»
Σε περίπτωση ακύρωσης από την πλευρά του ΠΑΡΟΧΟΥ, τουλάχιστον δύο (02) ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού αλλά όχι περισσότερο από είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από αυτό, επιστρέφεται στον πελάτη το σύνολο, ήτοι το 100% του οικονομικού ανταλλάγματος, ο ΠΑΡΟΧΟΣ δεν εισπράττει κανένα ποσό, αλλά οφείλει να καταβάλλει (κατά την εκκαθάριση) το ποσοστό 10% που αντιστοιχεί στην προμήθεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
« Provider Late»
Σε περίπτωση ακύρωσης από την πλευρά του ΠΑΡΟΧΟΥ, δύο (02) ώρες ή λιγότερο πριν το προγραμματισμένο ραντεβού, επιστρέφεται στον πελάτη το σύνολο, ήτοι το 100% του οικονομικού ανταλλάγματος, ο ΠΑΡΟΧΟΣ δεν εισπράττει κανένα ποσό, αλλά οφείλει να καταβάλλει (κατά την εκκαθάριση) το ποσοστό 10% που αντιστοιχεί στην προμήθεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Περιπτώσεις ακυρώσεως εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
«DNY Early»
Σε περίπτωση ακύρωσης, από την πλευρά της DOCTORNEARYOU, τουλάχιστον είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού, επιστρέφεται στον πελάτη το σύνολο, ήτοι το 100% του οικονομικού ανταλλάγματος και επομένως ο ΠΑΡΟΧΟΣ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν εισπράττουν κανένα ποσό.
«DNY Mid»
Σε περίπτωση ακύρωσης από την πλευρά της DOCTORNEARYOU, τουλάχιστον δύο (02) ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού αλλά όχι περισσότερο από είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από αυτό, επιστρέφεται στον πελάτη το σύνολο, ήτοι το 100% του οικονομικού ανταλλάγματος και επομένως ο ΠΑΡΟΧΟΣ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν εισπράττουν κανένα ποσό.
«DNY Late»
Σε περίπτωση ακύρωσης από την πλευρά της DOCTORNEARYOU, δύο (02) ώρες ή λιγότερο πριν το προγραμματισμένο ραντεβού, επιστρέφεται στον πελάτη το σύνολο, ήτοι το 100% του οικονομικού ανταλλάγματος και επομένως ο ΠΑΡΟΧΟΣ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν εισπράττουν κανένα ποσό.